onsdag 24 december 2008

Ofrivillig bloggpaus och God Jul

Hej alla

Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera på bloggen under en tid nu. Sjukdomarna, influensa, har fastnat i väggarna här hemma och vandrar runt mellan oss. Mest barnen men det får till följd att det blir MYCKET VAB-dagar, som leder till ännu mer stress på jobbet. Både jag och maken har det intensivt på jobbet i december (som så många andra), det blir dåligt samvete på alla håll och kanter.

När man dessutom är jultokig som jag och vill så mycket till jul blir det sena kvällar(har slutat titta på klockan idag). Har ju dessutom blivit lite bloggtokig men den senaste veckan har jag inte ens hunnit kolla min bloggkoll-lista vilket känns lite jobbigt...

I morgon kommer svärföräldrarna, min ena svåger med sambo och två kusiner till våra barn. Barnen är otroligt spända inför julafton, särskilt storsessan som förstår lite mer än de andra två. Fast de måste kommentera varenda tomte och känna på ALLT som jag plockar fram, och det är ju en del.

Det ska bli härligt och skönt att fira jul! Nu har jag bara LITE jobb kvar innan jag ska gå och lägga mig... Hoppas få mycket tid i mellandagarna att bara läsa ikapp mig på bloggkoll och skriva riktigt mycket själv.

Tills dess vill jag önska er alla en RIKTIGT GOD JUL och be om ursäkt för min frånvaro både med inlägg och kommentarer. Kram till er alla, vi ses snart hoppas jag.

4 kommentarer:

Lösvirkesbyggarna sa...

Tittar in för att önska dig en god fortsättning! Hoppas att ni är friska och att lugnet har infunnit sig så här efter julhelgen.
Kram Anna

Resenären sa...

Hoppas ni haft en underbar jul och ha en god fortsättning. Kram

Kapybaran sa...

hej! vad kul att du skrev hos mig! alla kommentarer är roliga, men såklart lite extra när någon ny ger sig tillkänna :)
ser fram emot att bekanta mig med din blogg!

TvillingTur sa...

Hej... Roligt att du hittat min blogg och roligt tycker jag att jag nu hittat din. Intressant att hitta andra i samma situation som en själv. Man kan ha mycket att lära.

Allt gott.
-tobias.