onsdag 11 mars 2009

Barnfritt

I morgon em kör hela familjen till Ullared där min mamma och syster möter upp. De tar med sig barnen till Småland och jag o min älskade make gör Gekås osäkert i ett par timmar. Barnen stannar hos mormor o morfar till på söndag då de kör dem hit eller så hämtar vi dem.

2,5 dag utan barn i huset! 3 nätter utan barn i sängen. SÅÅÅ skönt men ÅHHH vad vi kommer längta efter dem.

Inga stordåd för mig och maken, lite för mycket att komma ikapp med här hemma. Men på fredag kväll hoppas jag på middag o bio i stan. På lördag blir det nog en rundtur till möbelbutiker och lampaffärer. Ska njuta av att äta god middag med min älskade man utan att behöva tjata en enda gång.

Jag har sagt det förut men det kan inte sägas för många gånger. Mina päron är bara BÄST, iaf för mig! Gissar att världens bästa moster kommer tillbringa rätt mycket tid med sina syskonbarn i helgen också, helt ovärderligt. Hoppas ni vet det?!

1 kommentar:

Linda sa...

åh, så härligt! hoppas ni får en underbar helg!!!!!!!!!!!!