onsdag 18 mars 2009

Nedräkning

Inlägg om helgen som gick kommer. Vill bara säga att nu är det nedräkning...

Från fredag kväll till söndag fm är det mys med världens bästa tjejer som gäller. Åh vad jag längtar! Det blir "spa light", god mat, vin, drinkar, sång, prat, fniss, gapskratt, kramar och mycket annat som gör att jag bara mår gott!

Vi har hängt ihop sedan gymnasiet (vilket börjar bli en längre evighet nu) men Å har jag känt sen vi var 10 och M sen jag var 12, V, E och C lärde vi känna under gymnasieåren. Vi har upplevt så otroligt mycket tillsammans både härligt, roligt och nattsvart. Vi kan varandras familjer, vi kan varandras bakgrund. Man behöver inte förklara så mycket, de förstår ändå. Vi har valt olika vägar i livet och arbetar med skilda saker och bor spridda från Jönköping till Malmö - men jobb och geografi är rätt oviktiga när vi träffas.

Sa jag att det är världens bästa tjejer??

2 kommentarer:

Jonna sa...

Åh det låter ju helt underbart trevligt. Vad kul du kommer att ha.

Kram

Resenären sa...

Hälsa de två som jag känner :o)
Kram