söndag 24 februari 2008

Uppdatering

Nu var det länge sedan jag skrev. Förra helgen och veckan försvann lika rasande fort som vanligt. Inledde dock även den veckan (tredje måndagen i rad) med VAB. Nu var det storsessan som hade hög feber. Min chef börjar väl misstänka mig för måndagssjuka... I morgon verkar det dock bli både dagis och jobb för familjens del.

I går morse kl 07 tog jag bilen till Jkp för en underbar helg med tjejgänget! I går var vi på SPA, jag badade bubbelbad, fick helkroppsmassage och ansiktsbehandling. Har inte varit så avslappnad på 4,5 år. På kvällen blev det god restaurangmiddag, vi sov hemma hos E&D, fast D jobbade hela natten. Han kom hem i dag på morgonen/fm och stekte ljuvliga amerikanska pannkakor till oss tjejer. Sicken man! Helgen har som vanligt varit full av prat och skratt. Vi har så underbart roligt när vi träffas. Tack tjejer, för att ni finns och är så underbara! M saknades dock eftersom hon fick en liten pojke förra helgen, sju veckor för tidigt. Allt har dock gått bra och de får förhoppningsvis komma hem snart. Längtar efter att få träffa lilla bebben!!!

Mannen och barnen har haft det bra men intensivt. I går var det dubbla kalas, först var storsessan hos A i Askim på hennes roliga 4-årskalas och därefter åkte alla fyra till kusin L på 2-årskalas. Prinsen hittade inte mindre än 3 dammsugare så hans em/kväll var räddad. För övrigt hade de kört med i stort sett alla vuxna på plats och haft superkul. De små somnade gott i bilen på väg hem. Storsessan satt dock uppe och tittade på festodivalen med pappa. I dag var de på familjegymnastik, gissa om småttingarna var i sitt esse?!

Nu väntar en relativt vanlig vecka. På torsdag kväll tar jag dock barnen med mig till Småland. Ska äntligen klippa mig på fredag och på lördag åker nog jag, pappa och storsessan och tittar på lillasysters match mot Ljungby. Mormor har lovat ta hand om lillsessan och prinsen. Mannen får nog en halv helg(vi kommer nog tillbaka på lördag kväll) för sig själv. Han kan behöva lite lugn och ro.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul om ni följer med på matchen! Kan inte lova högkvalitativt spel dock men det kan vi prata om sen så inga spioner läser här ;) Snart tar jag bussen till jobbet eftersom A är i GBG och har L:s bil! En Hård arbetsdag väntar, det vet jag efter att ha tittat på mailen! BLÄÄÄÄ. Ses snart! Roligt. KRAM

Anonym sa...

Du vet att ni alltid är välkomna att kika in hos oss om ni ändå är i Ljungby på match. Det var ju ett tag sedan sist....