tisdag 16 september 2008

Gymnastik och förkylningar

Idag fick jag gå tidigare från jobbet för att hinna hem i tid för att ta storsessan till första gymnastikpasset. Det har krävt många mail och telefonsamtal för att få in henne i en lämplig grupp. Skam den som ger sig. Hon älskade det, riktig gymnastik med kullerbyttor, hänga i ringar och annat.

Hann dock inte jobba färdigt så jag fick sitta en bra stund nu ikväll i stället... Nu är det hög tid att gå till sängs (hoppas mannen hängde upp tvätten) för att få ett par timmars sömn och vårda ännu en förkylning som flugit över mig. Hinner inte bli helt frisk från den ena innan nästa kommer, bihålorna gör ont och jag är rätt gnällig känner jag. Dags att sluta nu då.

För intresserade släktingar kan jag iaf berätta att storsessan har skrivit LÅNG önskelista till födelsedagen, stor händelse!

Inga kommentarer: