tisdag 16 september 2008

Här var det klippt

Hoppsan, har ju glömt nämna en liten detalj som gör att jag inte ligger så väl till hos mannen just nu... I söndags klippte han sig (det gör han själv med trimmern sedan många år tillbaks). Jag skulle hjälpa honom att trimma nacken, först med trimmern och därefter raka till den sista finishen.

När jag precis är färdig med trimmern och fortfarande har den i handen så ringer det. Det var mamma, jag ringer om 10 minuter sa jag. Går tillbaka och ska fortsätta. Problemet är bara att jag inte inser att jag har rakapparaten i handen utan hanterar den precis som jag gör med trimmern... Det blev ett rakat jack upp bakom örat det... Det syns inte framifrån utan bara snett bakifrån men mannen vill helst sjukskriva sig tills håret växt ut igen. Har sagt förlåt tusen gånger om och mycket mer kan jag tyvärr inte göra hur gärna jag än vill.

Vi kommer skratta gott åt det här om ett tag men just nu är jag inte speciellt populär...

Inga kommentarer: