onsdag 10 september 2008

Snyggaste bruden

I lördags gifte sig C&H på Tosterups slott i Skåne, numera är de herr och fru Hesby. Det var ett underbart härligt och roligt bröllop. Synd för er att jag inte lägger ut bilder i bloggen för C var bara SÅÅÅÅ SNYGG!!! Hennes klänning var något av det läckraste jag sett, kunde inte se mig mätt på den.

Flixen (det är så vårt lilla tjejgäng med rötter i gymnasiet kallas) sjöng traditionsenligt ett egenkomponerat (läs E, för hon skrev hela själv) potpurri som blev mycket uppskattat. Som vanligt smet vi undan lite snabbt mellan vigseln och middagen för att sjunga ihop oss. Det blev därför lite små missöden här och där men ändå helt ok.

Det var supergod mat, gott vin, bra tal, jag hade trevliga bordsgrannar, musiken var bra och vi dansade halva natten och mådde bara allmänt bra. Sömn blev det återigen lite för lite av men det var det värt.

Tack C&H för ett underbart bröllop!!!

Jag och mannen var först ut i gänget med att gifta oss. Vi kan väl bara konstatera att tiden går fort när man har kul. Det har gått dryga 6 år sedan vi sa ja. Älskar dig M.

Inga kommentarer: