söndag 21 september 2008

GRATTIS

Nu är ju faktiskt födelsedagen över sedan 7 minuter men jag måste ju ändå lägga in ett megastort GRATTIS!!!!!!! till min underbare lillebror A som fyllt 30 år idag. Tänk att den lille retstickan blivit så gammal?! Det värsta är att varje gång jag tänker så kommer automatiskt repliken "du är 4,5 år äldre" upp i mitt huvud...

Eftersom vi nu bytt dag kan jag ju passa på att säga GRATTIS till M i Getared också. Hoppas att du får en bra födelsedag! Får nog ringa till dig lite senare idag för ni lär ändå inte läsa inlägget, det är fullt upp med att få ordning på den uppgrävda och leriga tomten. KRAM iaf.

1 kommentar:

Jonna sa...

Hejsan!

Jag tittar tillbaka till dig.
Vad roligt att du är inne och läser på min blogg.

Och nu har jag fått en ny blog att gå in och spana på.