tisdag 2 september 2008

Tisdag

Idag lämnade jag. Det verkar inte spela någon roll hur tidigt jag går upp eller hur mycket jag förbereder mig, det blir stressigt på slutet ändå. Det slår ju aldrig fel att någon av de små har bajsat precis lagom tills alla skor och ytterkläder är på, bara att gå in och börja om igen.

Storsessan satt framför TVn och hörde inte alls när jag sa till henne att stänga av, fyra ggr. När jag till slut sa att nu går vi fick jag allt höra: "mamma, man får faktiskt inte lämna barn ensamma". Hade i och för sig inte tänkt det men det fick ju henne att komma iaf.

Lämningen gick bra. Fick världens härligaste kramar av alla tre och det värmer lilla mammahjärtat otroligt!

Har varit lite seg ett tag, har haft årets första dagisförkylning som inte riktigt vill ge med sig. Det gör att det är svårt att hålla koncentrationen uppe på jobbet. Hoppas dock att förkylningen är på väg att ge med sig. Till helgen gifter sig C o H och då vill jag vara piggelin. Ser otroligt mycket fram emot bröllopet.

Nu ska jag fila fötterna som varit i blöt en bra stund och snabbt gå upp och fixa fram några kläder tills i morgon (om det finns något rent) och sedan ska jag SOVA. Måste vara tidig på jobbet i morgon eftersom jag ska hämta på dagis.

God Natt!

Inga kommentarer: