tisdag 3 februari 2009

oh no - inte det

När jag och småttingarna skulle hämta storsessan på gymnastiken var en av dagiskompisarna på väg därifrån (hon skulle gått i gruppen direkt efter). Hennes mamma hade precis upptäckt att hon fått löss...! Nej!!!! Den tjejen har sina kläder precis mitt emellan våra tre... känns INTE bra. Vi har aldrig haft löss så jag har ingen aning om hur de ser ut. Har kollat de små ganska noga fast utan förstoringsglas och kam, undrar om man kan se dem då? De har ju inte så mycket hår än så jag tycker jag borde se dem. Storsessan har ju världens kalufs så där känns det ännu svårare.


Usch, det kliar i huvudet bara av att skriva detta...


Nej, inte inbilla mig en massa nu. Ska gå och packa träningsväskan nu, gympapass på lunchen i morgon. Har haft träningsuppehåll i 1,5 vecka nu pga förkylningen så det är på tiden. Måste plocka i ordning alla ytterkläder inför morgondagen och mina egna jobbkläder också, och starta tvättmaskinen - sen ska jag sova. Fast jag måste nog kolla lite frisyrer först också, vet inte hur jag ska göra??? Gör ett nytt inlägg med maxad egocentrering...


Inga kommentarer: