onsdag 4 februari 2009

Utvecklingssamtal o uppdatering

Jag fegade ur lite med klippningen, gjorde ingen jätteförändring. Det blev dock rejält kortare i nacken och lite kortare framtill. Vi pratade om att färga det mörkt nästa gång eller åt det röda hållet, någon varm färg. Ska fundera på det, har liksom alltid varit blond (fast nu är jag faktiskt mer mörkt råttfärgad än blond...). Vi får se vad som händer.

Maken var på utvecklingssamtal för storsessan och fick bara ros, gissar att det var en stolt far som gick ut och hämtade barnen. Hon är social, är en god kompis, ställer upp på det mesta, funderar massor, har ett enormt ordförråd, hämtar fröken när det behövs mm. Stolt, jag? näädå, inte alls (dagens lögn)!!!

Har haft en riktigt slö vecka hittills på vardagsfronten. Med det menar jag att det går trögt med tvätt, städ och allt annat som krävs för att familjen ska gå runt. Nu ska jag iaf gå och hänga upp en tvätt, packa träningskläder för innebandy i morgon och ta fram kläder för morgondagen. Ska försöka vara på jobbet RIKTIGT tidigt i morgon, om jag bara vaknar...

Kram och god natt.

1 kommentar:

Resenären sa...

Du blev säkert jättefin i håret!
Hoppas du fått lite energi för att orka vardagens alla måsten!
Kram