onsdag 18 februari 2009

Vem där?

Hej alla



Alltså, jag har ju inte supermånga läsare men en del iaf. Vet bara inte vilka ni är. Det är mest syrran och Zara som kommenterar. Kan ni inte lägga en liten kommentar till detta inlägg så jag vet vilka som vet om bloggen. Då kan jag ju sprida infon till fler som kanske är berörda...



Ni som inte vet hur man gör får här en liten instruktion. Ni som har egna bloggar förutsätter jag vet hur man gör:



1. Tryck på ordet kommentarer under inlägget
2. Skriv din kommentar i högerdelen av fönstret som öppnas (Lämna din kommentar).
3. Välj en identitet under kommentaren, lämpligtvis Namn/URL eller Anonym
4. Tryck på Publicera din kommentar

Klart

4 kommentarer:

Lösvirkesbyggarna sa...

Mig vet du ju om, även om jag inte har varit så duktig på att kommentera på ett tag. : )
Visst är det roligt att få lite respons!
Kram Anna

Anonym sa...

Hej!
Ja tänkte faktiskt lagt en kommentar häromdagen om att det är så roligt att du skriver. Sitter här och skrattar åt barnens små hyss :)
Fortsätt skriv det är så roligt att höra vad som händer i familjen Lindblad.
Kram Lotta

Anonym sa...

Moster k här, som läser hela tiden tyst och försynt (!) som alltid .....

Anonym sa...

Hej Vännen..
Familjen Kronvall kollar av din blogg eller iallafall jag..
Hoppas Ni mår bra.
Vi mår alla bra och hälsa Martin att jag iallafall avverkat 3 mil nu i februari så några till skall det bli innan den 16 maj..
Kramar i Massor från Åsa